0 ks
Košík
Otvaracie hodiny: Po-Pi: 8:00-17:00 +421 33 734 2192
 
Vážení zákazníci, týmto by sme Vám chceli oznámiť, že v spoločnosti MB SERVIS bude v dňoch 2.5. a 9.5. z technických príčin nariadená celozávodná dovolenka. Z rovnakého dôvodu nás nebude možné zastihnúť telefonicky ani e-mailom. Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti.

 

SlužbySlužby
ServisServis

nové firemné logo mb-servis

  • Úvod
  • Unimog
    • Modely
      • Nosič náradia UNIMOG UGE
      • Terénny UNIMOG UHE
    • Využitie
    • História
  • Nákladné vozidlá
    • Využitie
    • Modely
    • Video
  • Portfólio
    • Nosiče nadstavieb
      • MUVO
      • Multihog
      • Unimog
      • LYNX
      • FUSO
    • Nadstavby
      • Nadstavby Mulag
      • Nadstavby RASCO
      • Nadstavby Schliesing
      • Nadstavby Müthing
      • Nadstavby GMR
      • Nadstavby AS Baugerate
      • Nadstavby Trilety
    • Prívesy a návesy
      • Müller Mitteltal
      • JOTHA
    • Tlmiče nárazov a svetelná technika
      • Verdegro
    • Štiepkovače Schliesing
  • Blog
    • Unimog pre NDS
    • Konferencia bezpečnosť cestnej premávky 2019
    • Multihog pre mesto Zlaté Moravce
    • MB Communal Show
    • Odovzdanie techniky pre SC TSK
    • Svetový rekord pre Unimog U 5023
    • Nový Mercedes-Benz Arocs
    • Unimog a trieda G: Spoločnú krv nezaprú.
    • Mercedes-Benz Sprinter oslavuje 25 rokov.
    • Zimná aj letná údržba ciest s traktorom.
    • Unimog U 323
    • Dodanie vozidiel pre RSÚC Nitra
    • meclean® StreetCleaner
    • Mulag - náhradné diely a Eco kosenie
    • LYNX A Multihog v kúpeľnom parku
    • Podhadzovacie reťaze začnú pracovať jedným stlačením tlačidla
    • Začala letná údržba ciest
  • MB Communal Show
  • Služby
    • Servis
    • Bazár komunálnej techniky
    • Finančné služby
    • MB ASSISTANCE
  • Kontakt
  • Zákaznícka sekcia
    • ZMENA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    • PREHĽAD OBJEDNÁVOK
    • OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    • Obchodné podmienky
    • Ako nakupovať
    • Cookies
  • Certifikáty
  • HK Havrani
  • Výstavné stroje
    • Ťažká technika
    • Kompaktná technika
    • Stredne veľká technika

 

 

Unimog a trieda G: Spoločnú krv nezaprú.

17.2.2020

Mercedes-Benz triedy G a Unimog začali svoje dobrodružstvo spolu. Vďaka svojim osobnostiam a tradícií majú svojich fanúšikov po celom svete. Teraz sú v rovnakom tíme.

Trieda G patrí do segmentu osobných automobilov. Unimog svoj segment nákladných vozidiel opúšťa. Svojím armádnym vzhľadom a úžasnými terénnymi vlastnosťami vytvárajú svoju vlastnú triedu, kam sa okrem nich radí len zopár automobilov. Trieda G v roku 2019 oslavovala 40. výročie a Unimog je tu už viac ako 70 rokov.

Sú drogou pre tých, čo hľadajú za volantom dobrodružstvo. Ich teritórium je tam, kde sa obyčajné autá otáčajú vďaka impozantným terénnym schopnostiam. Ich robustnosť, odolnosť i vzhľad z nich urobili hollywoodske hviezdy a zahrali si vo filmoch ako Jurský svet alebo Transformers: Posledný ritier.

Predstavenia novej verzie triedy G v roku 2018 v Detroite sa po jej boku zúčastnil aj Arnold Schwarzenegger, ktorý je jej veľkým fanúšikom. Rovnako je aj hrdým majiteľom Unimogu.

 

Trieda G

Trieda G bola od začiatku revolučnou koncepciou vynikajúcich terénnych schopností, výbornou ovládateľnosťou na bežných komunikáciách a na svoju dobu bezkonkurenčnou bezpečnosťou. G-čko, ako sa mu bežne hovorí sa už 40 rokov montuje v rakúskom meste Graz. Je to dlhý proces vyžadujúci si množstvo manuálnej práce. 80% všetkých vozidiel triedy G, kroré sa kedy vyrobili ešte stále jazdí po najrôznejších cestách sveta. A to hovorí za všetko...

Trieda G si počas týchto štyroch dekád zachovala svoju nezameniteľnú charizmu ostrých hrán a charakteristického zvuku pri zatváraní dverí. Zároveň sa však technologicky stále zlepšovala. Aktuálny model je tým najlepším vo svojej histórií a to bez ohľadu na to, či hovoríme o komforte, terénnych schopnostiach alebo obratnosti na ceste.

Vďaka rebrinovému rámu, 100-percentne uzamykateľným diferenciálom a low range redukčnej prevodovke G-čko nepozná prekážky. Na vhodnom povrchu je jeho stúpavosť až 100 percent. Svoju jazdnú stabilitu si zachováva aj pri prejazde s bočným náklonom do 35 stupňov a brodivosťou do 70cm.

Vzhľadom na svoje schopnosti je trieda G predurčená na službu v najrôznejších sektoroch. Nájdeme ju v hasičských zboroch, v policajných zboroch, armáde alebo horskej službe. Dokonca bola súčasťou pápežského vozového parku, kedy ako papamobil vozila Jána Pavla II.

Už 20 rokov je trieda G dostupná aj vo verzii AMG. Jedno z troch predaných vozidiel triedy G je Mercedes-G AMG 63, čo z neho robí najobľúbenejší variant celej triedy.

Fakt, že aj off-roader môže spĺnať vysoké nároky zákazníkov vyžadujúcich luxus a výkon dokazuje Mercedes-Maybach G 650 Landaulet. V12 s portálovými nápravami a elektrickou látkovou strechou. Monštrum s výkonom 436kW a točivým momentom 1000Nm bolo dostupné v limitovanom počte 99 kusov.

Dnešné výrobné postupy umožňujú zákazníkovi individualizovať svoje vozidlo ako nikdy predtým. Od septembra 2019 je tak možné nakonfigurovať G-čko vo viac ako milión kombináciách. Továreň v meste Graz tak môže niekoľko desiatok rokov vyrábať vozidlá tak aby neboli ani dve rovnaké.

 

Unimog

Zatiaľ čo trieda G reprezentuje určitý životný štýl, Mercedes-Benz Unimog je ozajstný pracovný kôň. Slúži ako hasičské auto vo Francúzsku, vozí turistov na vrchol talianskej sopky Etny alebo je súčasťou nemeckej Bundeswehr. V súčinnosti s viac ako 650 servisnými strediskami vo viac ako 130 krajinách sveta je Unimog lojálnym a spoľahlivým partnerom v každých podmienkach. Čitatelia magazínu Off-road zvolili Unimog za víťaza sekcie špeciálnych vozidiel. A to už pätnástykrát.

Mercedes-Benz Unimog je kategóriou samou o sebe. Sú špecialistami na najrôznejšie úlohy v najrôznejších prostrediach. Unimogy so svojimi krátkymi nosmi dokazujú svoje schopnosti práve v ťažkých terénnych podmienkach.

Od roku 1951 je novým domovom Unimogov výrobný závod Daimler-Mercedes v nemecké meste Gaggenau. Modely Unimog sa stali predajným hitom v obdobi ekonomického rastu. Počas 24 rokov sa predalo 45 336 kusov U 416. Po Unimogu S je tak druhý najviac predávaný model Unimogu. Svoje uplatnenie našiel ako koľajnicové vozdilo, ale aj ako sanitka, pásové vozidlo alebo trojnápravový ťahač.

Okrem nosiča náradia Unimog známeho ako oranžové komunálne vozidlo, sú tu dva extrémne off-roady. U 4023 s hmotnosťou 10,3t a U 5023 s hmotnosťou 14,4t. V oboch prípadoch reprezentujú posledné dve číslice výkon motora – 231koní produkovaný štvor-valcovým motorom s objemom 5,1 litra. V porovnaní s triedou G, 231 koní asi neočarí, avšak v komunálnom sektore je podstatný točivý moment. Ten dosahuje 900Nm pri celom pracovnom spektre otáčok.

Trieda G a Unimog nezaprú svoju spoločnú krv. Spoza ich volantu sa jazdec nepozerá na nezdolateľnú cestu, ale na ďalšie dobrodružstvo, ktoré zdolá práve vďaka nemu.

 

Video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=800&v=LNVsGHDVY4A&feature=emb_logo

 

 

Zdroj: mercedes-benz.com, motor1.com

 

 

 

 

 

 

 


mb-servis logo

 

VOZIDLÁ

Unimog

Nákladné vozidlá

Nosiče nadstavieb

 

NADSTAVBY

Nadstavby MULAG

Nadstavby RASCO

Nadstavby Schliesing

Nadstavby Müthing

Nadstavby GMR

Nadstavby AS Baugerate

Nadstavby Trilety

SLUŽBY

Servisné služby

Servis na ceste

Pneuservis

3D Geometria

Originálne diely

Finančné služby

Bazár a požičovňa

MB ASSISTANCE

 

O NÁS

Kontakt

Facebook

Instagram

LinkedIn

Blog

 

 

Obchodné podmienky I  Ako nakupovať  I  Cookies

Vytvorené systémom ClickEshop.sk